فرش ابریشم طرح شکارگاه قابلیت سیستم گرمایشی دارد

یکی از مهمترین اشکالات الیاف فرش ابریشم طرح شکارگاه توانایی آنها در دفع الکتریسیته ساکن است. در استفاده معمولی، به ویژه در شرایط رطوبت کم، بارهای ساکن به راحتی بیش از 12000 ولت تولید می شود.

بارهای ساکن در این سطح بسیار بالاتر از حداکثر مقدار توصیه شده برای تجهیزات الکترونیکی حساس است. برای کاهش تأثیر بارهای ساکن، تولیدکنندگان فیبر کربنیزه شده را به نخ نایلون اضافه می کنند.

یک پوشش رسانا روی سطح الیاف نایلونی قرار می دهند که به دفع بارهای ساکن قبل از رسیدن به سطحی که می تواند به تجهیزات الکترونیکی آسیب برساند کمک می کند.

دومین الیاف پر مصرف در فرش های تجاری الفین است. فرش هایی که با استفاده از الیاف الفین ساخته می شوند نسبت به فرش هایی که از نایلون استفاده می کنند قیمت کمتری دارند.

الیاف الفین به اندازه نایلون سخت و مقاوم در برابر له شدن نیستند. برای کمک به بهبود سایش و محدود کردن خرد شدن، تولیدکنندگان ارتفاع شمع را محدود می‌کنند و در عین حال تعداد الیاف نصب شده در هر اینچ فرش را افزایش می‌دهند.

الیاف الفین مقاومت بسیار خوبی در برابر رطوبت دارند و آنها را برای داخل یا خارج از خانه مناسب می کند. آنها در برابر محو شدن در برابر نور خورشید مقاومت می کنند و در برابر مواد شیمیایی و لکه مقاوم هستند.

در حالی که الیاف مقاوم در برابر لکه هستند، نسبت به الیاف نایلونی تمایل بیشتری به نگهداری کثیفی دارند. ممکن است لازم باشد فرش های ساخته شده از الیاف الفین را بیشتر تمیز کنید تا از آسیب به سطح الیاف در اثر سایش کثیفی جلوگیری شود.