حبوبات فیبر بالایی دارند که برای هضم مطلوب ضروری است.حبوبات آبگوشت بزباش کلسترول را کاهش می دهد و باعث کنترل گلوکز می شود.منبع خوبی از پروتئین گیاهی هستند که برای گیاهخواران و وگان ها بسیار مهم است.

درصد بالایی از آهن را تحویل می دهند که به سنتز گلبول های قرمز خون کمک می کند.به دلیل داشتن ویتامین B بالا، به سیستم عصبی مرکزی و سلامت پوست، ناخن و مو کمک می کند.

در مطالعات دیده شده است که می تواند فشار خون را کاهش دهد و بیماری های قلبی عروقی را کاهش دهد.

توصیه می شود حداقل سه وعده حبوبات در هفته مصرف کنیم، اما بدون افزودن سوسیس و کالباس به آنها. علاوه بر این، ما باید رژیم غذایی خود را بر پایه لبنیات کم چرب، میوه ها، سبزیجات، کربوهیدرات های تصفیه نشده و گوشت بدون چربی قرار دهیم.

در مناطق فقیر و خشک، حبوبات یک گزینه عالی برای پر کردن گلدان بوده اند. پارادوکس های زندگی، همانطور که با بسیاری از غذاهای دیگر که به طور سنتی به طبقات فروتن تنزل داده شده اند، اتفاق افتاده است، حبوبات نیز یک غذای “مرد فقیر” غنی از مواد مغذی مفید هستند.

سازمان های بهداشتی توصیه می کنند که آنها را به طور منظم در رژیم غذایی قرار دهید زیرا نشان داده شده است که مصرف آنها به پیشگیری از چاقی، بیماری های قلبی و بیماری هایی مانند دیابت کمک می کند.

آنها همچنین منبع ایده آلی از پروتئین هستند، به ویژه در مناطقی که گوشت و محصولات لبنی از نظر فیزیکی یا اقتصادی در دسترس نیستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *