کارتریج سامسونگ scx-3405fh هدیه شرکت سامسونگ به ایرانی ها

اگر ابزاری بادوام، کارآمد و سازگار با محیط زیست می خواهید، تونر طول عمر طولانی را با دقت چاپ بهینه ترکیب می کند. هزینه های بالاتر با میانگین مدت زمانی که یک تونر دارد مستهلک می شود که حتی می تواند چندین سال را پوشش دهد.

در نهایت در کارتریج سامسونگ scx-3405fh خطرات کمتری برای دفع وجود دارد، زیرا مواد پلاستیکی تشکیل دهنده آن را می توان به راحتی بازیافت کرد.

چاپگر لیزری یا جوهرافشان: مشاوره برای خرید قبل از خرید چاپگر، تمام جنبه های کار خود را در نظر بگیرید که بهترین انتخاب بستگی به نحوه استفاده شما از آن دارد.

برای هر گونه شک، می توانید با کمک ما همیشه در دسترس تماس بگیرید. هنگامی که تصمیم گرفتید، به کاتالوگ کارتریج ها و تونرهای سازگار ما نگاهی بیندازید تا آنهایی که برای شما مناسب هستند را بیابید.

تفاوت بین کارتریج ها و رنگ ها هنگام چاپ تعیین کننده است. همچنین به این دلیل که بسیاری هنوز تمایل دارند این راه حل ها را اشتباه بگیرند، اما تفاوت های اساسی وجود دارد.

به طور خلاصه و بلافاصله پاسخ را می‌توان گفت: تونر مؤثر است، سریع چاپ می‌شود و (نه لزوما) ارزان‌تر است. از طرف دیگر جوهر کیفیتی دارد – عموماً بالاتر – اما راه حل ایده آلی برای مقادیر زیاد ورق نیست.

در هر صورت، هنگام انتخاب یک چاپگر برای خانه یا محل کار، دوراهی پیش می آید: کدام مدل را ترجیح دهیم؟ راه حل چند منظوره با اسکنر و کپی بهتر است.

آیا می‌خواهیم یک پرینتر لیزری اشاره کنیم؟ در واقع، یکی از شبهات اساسی دقیقاً به همین موضوع مربوط می شود. یا تفاوت بین کارتریج و تونر: کدام را انتخاب کنیم.

بیایید با چند مرجع کاربردی شروع کنیم. کارتریج ها عناصری هستند که به لطف سیستم نازل هایی که یک جت جوهر منتشر می کنند به شما امکان چاپ می دهند. این مکانیسم به شما امکان می دهد یک کپی کاغذی را با درجه خوبی از وفاداری تولید کنید.

با این حال، تونر از فناوری متفاوتی استفاده می کند. به طور خلاصه، این ماده ای است که به نام پلی استر شناخته می شود که دارای یک ویژگی خاص است: به موادی با بار ساکن مخالف به شکل پودر خود می چسبد. درام فلزی این مکانیزم می چرخد.