ماکارونی شکل دار زر ماکارون آلزایمر را درمان می کند

من منشاء دقیق ماکارونی شکل دار زر ماکارون را نمی دانم. شاید استیک هاوس Outback؟ ظاهراً قبلاً یک آیتم منوی محبوب در آنجا بود.

قبلاً آن را در آنجا نداشتم، اما خوانده‌ام که افراد زیادی در مورد آن صحبت می‌کنند. اما ظاهراً اکنون در آنجا متوقف شده است. (اگر اشتباه می کنم تصحیح کنید!)

اگرچه تووومبا نام شهری در استرالیا است. من چند بار به آنجا رفته ام. این مکان مخصوصاً مکانی زیبا برای بازدید در فصل بهار در حالی است که جشنواره گل آنها برگزار می شود.

نمی‌دانم چگونه نام این شهر به نام ماکارونی معروف تبدیل شد، اما مطمئناً نام ترکیبی آن غذای جالبی را ایجاد می‌کند.

سال گذشته، زمانی که از سئول بازدید کردم، تلاش کردم تا این پاستا را در نزدیکی منطقه هونگدا بچشم. (تصویر کلاژ زیر را ببینید.) این رستوران خاص که من از آن بازدید کردم به عنوان یک مکان خوشمزه برای بازدید در مجلات مختلف کره ای ذکر شده است. بنابراین من به طور طبیعی مجذوب شدم.

پاستا بولگوگی کیمچی چیزی بود که خواهرم شماره 3 به من می گفت که برای مدتی امتحانش کنم اما به نوعی نتوانستم خودم را به درستی وادار کنم. فکر می‌کنم وقتی صحبت از همجوشی کره‌ای به میان می‌آید، به نوعی مشکل ذهنی دارم.

اما کریسمس گذشته، زمانی که خواهرم و خانواده‌اش به ملاقات آمدند، او این دستور غذا و پاستا Myeongranjeot 명란젓 파스타 (معروف به منتایکو اسپاگتی ژاپنی) را برای یک شب برای شام درست کرد و آنها شگفت انگیز بودند!!

وقتی بزرگ شدم، به یاد می‌آورم که والدینم همیشه در مورد اینکه خواهرم شماره 3 استعداد انتخاب خوشمزه‌ترین اقلام منو را هنگام سفارش در رستوران می‌گفتند. همه اعضای خانواده من (هر 7 نفر) آنقدر اهل غذا بودند که وقتی به رستوران می رفتیم.

تصمیم گیری برای همه ما همیشه سخت بود که چه چیزی سفارش دهیم. چون همیشه بین چیزهای زیادی که می خواهیم بخوریم سرگردانیم!! بنابراین اغلب اوقات، معامله‌های جدی روی میز انجام می‌شد.

سعی می‌کردیم با هم متحد شویم تا غذاهای مختلف را سفارش دهیم و از منو به اشتراک بگذاریم تا بتوانیم به جای 1 غذا، از 3 غذای مختلف لذت ببریم.