لوبیا و الگوی خالدار برجسته قهوه ای تیره و روشن

لوبیا قرمز برای ما خوب است، آنها مغذی هستند و سرشار از پروتئین و فیبر هستند، آنها همچنین حاوی مجموعه ای از ریز مغذی ها مانند ویتامین B و فولات هستند.

لوبیا قرمز انواع جدیدی از لوبیا قرمز کپسولی که به آرامی تیره می شوند مزایایی را برای کل زنجیره ارزش نشان می دهد، اما خوب بودن برای لوبیا قرمز کافی نیست، آنها همچنین باید ظاهر خوبی داشته باشند.

به طور معمول، لوبیا قرمز دارای یک الگوی خالدار برجسته قهوه ای تیره و روشن است، با این حال، لوبیا می تواند پس از برداشت تیره شود.

مصرف‌کنندگان لوبیا قرمز محلی با رنگ‌های تیره‌تر را قدیمی‌تر، پختن سخت‌تر و مغذی‌تر از لوبیاهای روشن‌تر می‌دانند.

خوان اوسورنو می گوید: «ما با چشمانمان غذا می خوریم، اوسورنو محقق دانشگاه ایالتی داکوتای شمالی است.

و این فقط مصرف کنندگان نیستند که در مورد لوبیا قرمز زنجان تیره شک دارند، اوسورنو می‌گوید: «کشاورزان دانه‌های لوبیا چیتی تیره‌تر را کیفیت پایین‌تری می‌دانند “و زمانی که کشاورزان سعی می کنند لوبیا تیره تر بفروشند، اغلب مجبورند قیمت های تخفیف دار را بپذیرند.”

این یک مشکل بزرگ است زیرا لوبیا قرمز رایج ترین نوع لوبیا خشک است که در ایالات متحده رشد و مصرف می شود.

در مطالعه اخیر، اوسورنو و همکارانش روند توسعه یک نوع جدید امیدوارکننده از لوبیا قرمز که به آرامی تیره می شوند را توصیف کردند، اوسورنو می‌گوید: «این مطالعه هیچ تفاوت عمده‌ای در عملکرد زراعی پینتوی‌های معمولی در مقایسه با پینتویی‌هایی که آهسته تیره می‌شوند، نشان نداد.

مقایسه لوبیا چیتی در لوبیا قرمز یک محصول حبوبات مغذی است، نوع لوبیا قرمز جدید (سمت چپ) کندتر از لوبیا قرمز سنتی (راست) تیره می شود.

او معتقد است که این لوبیا قرمز خشکپاک که به کندی تیره می شود می تواند جایگزین خوبی برای زنجیره ارزش لوبیا چیتی موجود باشد، او می‌گوید: «هم کشاورزان و هم مصرف‌کنندگان از بسیاری جهات از آن سود خواهند برد.

به عنوان مثال، لوبیاهایی که دیر تیره می شوند سریعتر از لوبیاهای معمولی پخته می شوند، نیاز به زمان کمتر برای پخت و پز می تواند در مناطقی که سوخت پخت و پز کمیاب است یک مزیت بزرگ باشد.

  • منابع:
    1. KEEPING PINTO BEANS AWAY FROM THE DARK SIDE
  • تبلیغات: 
    1. لباسهای خود را به خوبی با هم ست کنی
    2. ضد سرقت کردن خودرو با استفاده از اسپیسر!
    3. دربی که از ورود یک پلنگ جلوگیری نمود!
    4. با مصرف شیره انگور مغزتان را قدرتمند کنید