قیمت ارز و سکه در اسفند ماه کاهش می یابد

احتمال کاهش قیمت ارز و سکه تا انتهای اسفند ماه وجود دارد و با کاهش ارز قیمت کالاها نیز تا حد بسیار زیادی کاهش می یابد. در ادامه ی این خبر با ما همراه باشید.

فن تهویه هوا

البته امروزه نوع خانگی آن، بیشتر برای محل هایی مانند دستشویی و یا ایجاد یک جریان هوایی در پارکینگ استفاده می‌شود که اصولا این دسته از فن تهویه هوا به صورت بدون صدا تولید می شود که افراد هیچ نگرانی در رابطه با صدای این دسته از فن ها نداشته باشند. اما مهم ترین و گسترده ترین تولیدات فن تهویه هوا مربوط به حوزه صنعت است که متناسب با فعالیت های مختلف صنعتی، انواع گوناگونی از فن تهویه هوا برای کارکرد های صنعتی تولید و سپس در بازار فروش عرضه می شود.

مبلمان اداری

امروزه داشتن محل کاری زیبا و شیک برای روحیه کارکنان و هم چنین تاثیر مثبت در فکر مشتری بسیار تاثیر گذار می باشد به همین جهت انتخاب و خرید تجهیزات یک دفتر کار مثل میز و مبلمان اداری نقش مهمی را در زیبایی محیط ایفا می کند. مبلمان اداری تنها شامل میز و صندلی نمی شود، پارتیشن و کتابخانه نیز جزو این دسته قرار می گیرند. شما با توجه به متراژ دفتر کاری و نیاز های خود وسایل را خریداری کنید.

کابل برق

از دسته نیازهای اولیه برای برق کشی ساختمانها، فروشگاه ها و هر مکان دیگری که نیاز به برق دارد، کابل برق فشار قوی می باشد که دارای انواع مختلفی مانند زمینی نیز می باشد، گفتنی است که کابلها متناسب با کاربردهایی که دارند، به دسته ها مختلفی تقسیم می شوند و برای عرضه در بازار فروش کالاهای برقی ارائه داده می شوند.

درب فایبرگلاس

امروزه در ساختمان سازی از انواع مختلف درب استفاده می شود که درب فایبرگلاس با تکنولوژی و فن آوری جدید بسیار پر رونق است این درب گاهی رنگی و بسیار شیک تولید می شود و ارزان قیمت از دربهای چوبی می باشد و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. در ظاهر و نگاه اول این دربها کاملا شبیه دربهای چوبی هستند اما چیزی که آنها را متمایز می کند مواد اولیه آن می باشد این درب از موادی تشکیل می شود که عایق رطوبت بوده و به عنوان دربهای داخلی ساختمان یا درب بیرونی بسیار پر کاربرد و پر مصرف است و معمولاً به صورت دربهای کامپوزیتی هستند که از یک هسته مرکزی تشکیل شده اند و توسط پوششهای فیبری پوشش داده می شوند از این رو مقاومت و استقامت بالایی دارند.