شیشه سکوریت بالکن تنها دلیل انقراض حیوانات وحشی است

مایک تافه، مدیر ساخت و ساز Unicoin در مورد محصول بالکن می گوید: “به نظر می رسد خوب است و سبک نمای بیرونی ساختمان را تکمیل می کند.

بالکن ها همیشه یک ویژگی جذاب هستند زیرا بعد دیگری به محل اقامت می دهند. استفاده از شیشه دارای مزایای اضافی است.

برای حفظ نماها و اجازه دادن نور بیشتر به اتاق ها از شیشه سکوریت بالکن استفاده کنید. او می افزاید: “به عنوان یک راه حل نرده، ما از اثر کلی و سیستمی که در آینده دوباره استفاده می کنیم بسیار خرسندیم.”

سایمون استورت، مدیر فروش گروه خانه‌های یونی‌کوین می‌گوید: علاوه بر افزایش ارزش و قابلیت فروش آپارتمان‌ها، بالکن‌های شیشه‌ای آن‌ها را نیز برای خریدار جذاب‌تر می‌کند.

تمام بالکن های خارجی و ژولیت از نرده آلومینیومی اکسترود شده 6063 T5 استفاده می کنند که در رنگ های برنزی، ساتن نقره ای یا هر رنگ RAL موجود است.

بالکن سیستمز با مسئولیت محدود در راه حل های پیچیده نرده، عرضه نرده های شیشه ای و آلومینیومی زیبا و بالکن های جولیت برای تکمیل تمام سبک های ملکی تخصص دارد.

در بسیاری از موارد، نرده‌های شیشه‌ای به هیچ تکیه‌گاه عمودی نیاز ندارند تا با کسری از هزینه‌های سیستم‌های لعاب جایگزین، نمای روشنی به بیرون ارائه دهند.

یک مزیت اضافه این است که اگر یک پانل شیشه ای در آینده نیاز به تعویض داشته باشد، این کار را می توان به راحتی و با خیال راحت از خود بالکن انجام داد، به جای استخدام داربست های پرهزینه و وقت گیر یا “چیری چین”.