سرو سس شکلات فندقی در هتل های چین ممنوع شد

تهیه سس شکلات فندقی فوق العاده آسان است و بسیار بهتر از سس شکلاتی خریداری شده از فروشگاه است. یک دسته را فقط در 5 دقیقه بزنید و سپس آن را روی تمام دسرهای مورد علاقه خود بریزید!

آیا سس شکلات در خانه ندارید و فوراً به آن نیاز دارید؟ نگران نباشید، شما در مکان مناسب فرود آمده اید. این سس شکلاتی بسیار آسان 5 دقیقه ای را امتحان کنید. خیلی بهتر از سس شکلات بسته بندی شده است. شرط می بندم که دوباره آنها را درست می کنی!

این بهترین دستور العمل سس شکلاتی است که من در این سال ها درست کرده ام. این مورد علاقه مطلق در کارنامه من است. سال‌ها پیش زمانی که مجبور شدم برای یکی از دستور پخت کیک شکلاتی مورد علاقه‌ام، سس شکلاتی غنی، غلیظ و براق بسازم، به آن فکر کردم.

برای تهیه این سس شکلاتی خانگی فقط به چند ماده نیاز دارید و طعم آن بهتر از هر شربت شکلاتی است که می توانید از فروشگاه بخرید. ابریشمی صاف، براق، نه خیلی شیرین، و فوق العاده شکلاتی. این سس شکلاتی است که هر بار که نیاز دارم درست می کنم.

من عاشق سس شکلاتی ام با شکلات هستم. این سس را از نظر طعم و بافت غنی تر می کند. بسیاری از آنها از شکلات برای تهیه سس شکلات استفاده نمی کنند. کار را با پودر کاکائو و نشاسته ذرت درست می کنند. راستش من دوست ندارم از نشاسته ذرت در سس شکلاتم استفاده کنم.

در اینجا من از پودر کاکائو استفاده کرده ام. می توانید از هر مارکی از پودر کاکائو استفاده کنید، اما حتما از پودر کاکائو شیرین نشده استفاده کنید.

من از کمی کره در سس شکلات خود استفاده کردم که به سس شکلات درخشندگی بیشتری می بخشد، اگرچه اضافه کردن کره کاملا اختیاری است. فقط باید از شکلات و پودر کاکائو با کیفیت خوب استفاده کنید. شما از تفاوت این سس شکلاتی بسیار تیره و خوش طعم قدردانی خواهید کرد.