رنگ موی لاکچری جدید – بور و روشن و تیره و سایر رنگ ها

یکی از محصولات پر فروش لوازم آرایشی رنگ مو زیتونی است که چهره فرد را جذاب و لاکچری می کند که ما این محصول را در انواع متنوع جدید برای شما خریدان در معرض فروش قرار دادیم.

رنگ مو کمک می کند تا تصویری منحصر به فرد به شما ارائه دهد، البته، رنگرزی و تغییر رنگ آنها می تواند امری عادی باشد، اما رنگ طبیعی شما به همراه رنگ چشمان شما یک ویژگی جسمی بسیار مشهود است.

علم اخیراً پاسخ دقیق تری به این سؤال داده است و توانسته است یک سری از ژنها را دقیقاً به رنگدانه مو و مو مرتبط کند. بلوند، قهوه ای، مشکی و خیلی چیزهای دیگر، رنگ موی بی پایان وجود دارد که رنگ مو را می توان به یک تمایز جغرافیایی مرتبط کرد.

رنگ

امروزه با توجه به جابجایی های گسترده و پیوسته مهاجرت، می تواند به عنوان یک تقسیم بندی تقریبی باشد، اما مناطق جغرافیایی وجود دارد که رنگهای خاصی در آنها بیشتر از سایرین وجود دارد. تشخیص این موضوع کاملاً مشهود است که جمعیتهای منطقه مدیترانه نسبت به شمال اروپا تیره‌ تر هستند.

در دوران باستان، پوست و موی بسیار تیره محافظت طبیعی در برابر اشعه ماوراء بنفش بود. هنگامی که جمعیتها به سمت شمال حرکت کردند، جایی که قرار گرفتن در معرض نور خورشید کمتر بود، پوست و موهای روشن تر پاسخ تکاملی به نیاز به حداکثر رساندن جذب پرتوهای فرابنفش بود.

رنگ مو فانتزی

رنگ مو جدید

امروزه با پیشرفت علم در تمامی حوزه های رنگ مو و براق کننده موی جدید هم برای مصرف کنندگان تولید می شود تا چهره زیبایی را تجربه کنند. با این حال، در طول زندگی، همانطور که ممکن است خودتان متوجه شده باشید، رنگ طبیعی مو دستخوش تغییراتی می شود.

مسلماً واضح ترین آن سفیدی آزاردهنده است که با افزایش سن، ظاهر اولین موهای سفید را به ارمغان می آورد، اما این تنها تغییری نیست که مو در معرض آن است. در واقع، جالب است بدانید که ژنهای دخیل در تولید ملانین در مراحل مختلف زندگی به طور متفاوتی فعال می شوند.

به عنوان مثال، رنگ مو با رشد تمایل به تیره شدن دارد که در واقع، معمولاً کودکان مو بور در همان سالهای اول زندگی به مرور زمان قهوه ای می شوند. به طور خاص، رنگ مو در سالهای اول زندگی از روشن به رنگ تیره تر تبدیل می شود تا در دوران نوجوانی به رنگ قهوه ای برسد.

رنگ مو

حتی با بارداری یا در دوره منتهی به یائسگی، یک زن ممکن است متوجه تغییراتی در رنگ موهای خود شود. این پدیده به این دلیل است که برخی از ژنها در پاسخ به ترشح برخی هورمونهای خاص فعال می شوند. جای تعجب نیست که بلوغ، بارداری و پیش از یائسگی مراحلی از زندگی زنان هستند که با تغییرات هورمونی قابل توجه مشخص می شوند. ژنها، سن و استرس عواملی هستند که می توانند رنگ موهای شما را تغییر دهند.

به طور کلی، پس از چهل سالگی، هم برای مردان و هم برای زنان، ملانوسیتها در تولید ملانین کمتر فعال می شوند و می توانند به طور کامل فعالیت خود را متوقف کنند و باعث سفید شدن تیره ترین موها نیز می شوند.

رنگ موی بادمجانی

رنگ مو جذاب

اکثر ما دیده ایم که نداشتن رنگ مو و ماسک مو ایتالیایی جذاب حتی در رفتار ما بسیار تاثیر گذار است، موهای سفید به میزان و نوع ملانین سنتز شده بر اساس ویژگیهای ژنتیکی، سن و شرایط زندگی و استرس بستگی دارد.

اگر رنگ موهایتان را دوست ندارید یا نمی توانید ظاهر موی سفید را تحمل کنید، همیشه می توانید آنها را رنگ کنید و از جواب شده چهره خودتان لذت ببرید. در هر صورت، چه آنها را رنگ کنید و چه برای روشن و قوی نگه داشتن آنها، باید از کوتیکول موهایتان با پکهای کراتینه و شامپوی تقویت‌کننده، ظریف و همچنین مناسب برای شستشوی مکرر محافظت کنید.

رنگها چیزی جز درک بصری تابشهای مختلف نیستند که در واقع سه رنگ اصلی وجود دارد: ۱. آبی: تنها رنگ اصلی در محدوده سرد می توانید آن را اضافه کنید و هر لحنی را تیره تر و عمیق تر کنید. ۲. قرمز: رنگدانه متوسط ترکیب با آبی رنگها را بیشتر می کند که تیره، با زرد، از سوی دیگر، روشن تر است. ۳. زرد: ضعیف ترین رنگی که همه سایه ها را روشن تر می کند و زنده است.

رنگ مو لاکچری

امروزه یکی از فاکتورهایی که آقایان و خانمها رعایت می کنند استفاده از رنگ مو و ماسک موی ویتامول لاکچری است که چهره را جذاب نشان می دهد. اما چه عاملی رنگ مو را در معرض نور خورشید قرار می دهد؟ پاسخ علمی ملانین است، ماده ای که توسط پوست با تحریک اشعه خورشید تولید می شود.

به طور خاص، ملانین رنگدانه آلی است که رنگ طبیعی پوست و همچنین موهای ما را تعیین می کند. به همین دلیل است که مو و پوست روشن‌تر در جمعیتهای نوردیک، منطقه‌ای جغرافیایی که تولید ملانین در آن کمتر است، مشخص است از سوی دیگر، واقعیت عجیب این است که موهای قرمز کمترین فراوانی را دارند و افرادی که موهای برنزه دارند کمتر از ۲ درصد از جمعیت جهان را تشکیل می دهند.

یکی دیگر از موارد کنجکاوی، شیوع موهای بلوند در بین زنان است، در حالی که سایه های تیره در بین مردان شایع تر است.

مقدار و نوع ملانین موجود در ساقه مو بر رنگ موهای شما تأثیر می گذارد همانطور که دیدیم رنگ مو به ملانین بستگی دارد که توسط ملانوسیتها سنتز می شود، اما ملانین چگونه روی رنگ موهای ما تأثیر می گذارد؟

پاسخ این است که ملانین به اشکال مختلف وجود دارد و رنگ موهای شما بر اساس مقدار و نوع ملانین تعیین می شود. به طور خاص، لحظه ای که در آن تولید ملانین متوقف می شود از نظر ژنتیکی تعیین می شود و بنابراین می تواند بین یک فرد و فرد دیگر بسیار متغیر باشد.

برخی ممکن است اولین موهای خاکستری را در ۲۰ سالگی ببینند و برخی دیگر هرگز یکی را نبینند، اما اکثر مردم شروع به شمارش موهای سفید می کنندکه  اولینها از سن ۳۵-۴۰ سالگی است. در نهایت، نمی‌ توانیم یک عامل ثانویه را که می ‌تواند بر ظاهر اولین موهای سفید تأثیر بگذارد فراموش کنیم تصادفی نیست که برخی از افراد پس از دوره های استرس شدید از سفیدی مو شکایت کرده اند این در واقع شرایطی است که می تواند فرآیندهای فیزیولوژیکی مختلف از جمله تولید هورمونها و ملانین را تغییر دهد.

همانطوری که در مطالب فوق توضیح دادیم رنگ مو، محصولی است که اکثر افرادی به علت سن بالایی دارند موهایشان سفید می شود از رنگ مو برای جوان و جذاب ماندن استفاده می کنند. شما می توانید برای خرید انواع رنگ مو با قیمت مناسب، از طریق این سایت با مشاوران فروش ما ارتباط بگیرید و این محصول را سفارش دهید تا محصول را در هر منطقه ای از کشور که هستید برای شما ارسال کنیم.

  • منابع
  1. رنگ موی لاکچری جدید – بور و روشن و تیره و سایر رنگ ها

  2. Consider regular shampoo for colored hair without worry