تنها با خوردن چهار شیره یک کیلویی مردی قوی ترین انسان دنیا شناخته شد

برای درست کردن چهار شیره یک کیلویی ، میوه ای را انتخاب کنید که رسیده و سفت باشد. میوه های بیش از حد رسیده به دلیل سطح پایین اسید و پکتین باعث ایجاد شیرهی نرم می شوند.

در حالی که میوه های نیمه رسیده به دلیل مقدار کم آب طبیعی موجود در آنها طعم کمتری خواهند داشت. بنابراین، بهترین راه این است که آشپزها ابتدا میوه ای را که می خواهند به شیره تبدیل کنند، بچشند. از “پکتین موجود” ساخته شده از سیب و پرتقال می توان برای متعادل کردن سطوح پایین مولکول های قند در میوه هایی مانند آناناس و گواوا استفاده کرد.

«راز درست کردن شیره در نحوه پخت آن است. ناکول کولکارنی، شیرینی‌پز حرفه‌ای و شریک مدیریتی در Boulangerie و Patisserie T’art در بنگالورو می‌گوید: و صبر در اینجا واقعاً یک فضیلت است.

کولکارنی می گوید برای جلوگیری از گلوله، آشپزها نباید شیره را پس از افزودن شکر زیاد هم بزنند و باید از دمای پخت ثابت (حدود 105 درجه سانتی گراد) اطمینان حاصل کنند. او می افزاید، اگر تفاله ای که هنگام پختن شکر ایجاد می شود، از بین نرود، شیره می تواند کدر شود.

طرز تهیه دسر ارده شیره بسیار مقوی وخوشمزه با زمان پخت کم

گیل به معنای واقعی کلمه دستور العمل استاندارد را تغییر داده است، زیرا شیره های Orchard Lane حاوی 80٪ میوه و مقدار اسمی شکر برای متعادل کردن آن هستند. بیشتر محصولات استفاده شده توسط گیل از زنان کشاورز ارگانیک در چینیا ناگامانگالا در حومه بنگالورو تهیه می شود.

گیل می‌گوید با نزدیک به 40 درصد تجارت از طریق فروش آنلاین، قرنطینه تأثیری بر روند تولید Orchard Lane نداشته است. محصولات آنها همچنین به صورت آفلاین در فروشگاه های خرده فروشی ارگانیک در دهلی، گورگان، چنای، پنجاب، کرالا و بنگالورو در دسترس هستند.

گیل می گوید، شیره سازان به شدت به افزودنی ها و نگهدارنده ها متکی هستند، تا حدی به دلیل ماشین آلاتی که استفاده می کنند. او می‌افزاید: «مویرگ‌ها و سیستم‌های لوله در ماشین‌های شیره را نمی‌توان به‌موقع برای دسته بعدی تمیز کرد.

به همین دلیل است که بسیاری از شرکت‌ها برای محافظت از محصول، تثبیت‌کننده‌ها و نگهدارنده‌ها را اضافه می‌کنند.» برای غلبه بر این مشکل، Orchard Lane از تجهیزات طراحی شده ویژه ای استفاده می کند که می توانند پس از هر چرخه در عرض چند دقیقه از بین بروند، شسته شوند و دوباره سرهم شوند.