برخورد آجر ماشینی با کوه ورسک موجب ریزش کوه شد

خانه ای که از آجر ساخته شده است چیزی بیش از یک سبک را به نمایش می گذارد. آجرها به شما این امکان را می دهند که بازتابی شخصی از افرادی که در ملک زندگی می کنند ارائه دهید.

با آجر ماشینی ، طرح‌ها بی‌پایان هستند، می‌توان به پایان‌های بسیار شگفت‌انگیزی دست یافت. شما می توانید خانه خود را به یک تجربه زیبا و زندگی با روش های بی شماری تبدیل کنید تا آجرها بیانیه ای واقعی در مورد شخصیتی که هستید بسازند.

این واقعاً به نوع ظاهر و احساسی بستگی دارد که می‌خواهید به آن برسید، طراحی کلاسیک یا مدرن، طرحی که بی‌سر و صدا با خطوط سنتی کم‌کم گفته می‌شود یا در ظاهری که می‌تواند سال‌ها در آینده باشد به طور جسورانه اعلام می‌شود. واقعیت ساده این است که آجر، بر خلاف هر مصالح ساختمانی دیگری، می تواند یک خانه منحصر به فرد را ایجاد کند.

چرا از آجرهای آب‌وهوایی استفاده کنیم؟
در ET Clay Products، ما اغلب سوالاتی را از مشتریان در مورد آجرهای فرسوده دریافت می کنیم. دلایل زیادی وجود دارد که چرا مشتری به آجرهایی نیاز دارد که ظاهری فرسوده دارند. احتمالاً واضح‌ترین دلیل برای تمایل به آجرهای فرسوده، گسترش یک ساختمان آجری موجود است.
آجرها خیلی بیشتر از اشکال استاندارد هستند! تصور کنید اگر تمام ساختمان ها از آجرهای استاندارد ساخته شده باشند، معماری چقدر یکنواخت خواهد بود.

آجرهای شکل خاص برای تمام پروژه های ساختمانی شما از آجرهای ET
وقتی کسی به دیوار آجری فکر می‌کند، تمایل دارد سطح عمودی صافی را تصور کند که از آجر ساخته شده است، اما بسته به طرح یا زمین، می‌تواند خیلی بیشتر باشد!

چه نوع آجری از محصولات ET Clay موجود است
اگر یک چیز وجود داشته باشد که ما واقعاً در مورد محصولات ET Clay می دانیم، آن آجر است! ما به معنای واقعی کلمه هزاران آجر را در هر اندازه، شکل، رنگ و بافت قابل تصوری ذخیره می کنیم. انتخاب آجر مناسب برای پروژه ساختمانی شما زمانی که با چنین مجموعه عظیمی از آجرها روبرو می شوید می تواند بسیار دلهره آور باشد، اما به همین دلیل است که ما همیشه کارکنانی دوستانه و با تجربه داریم که به شما کمک می کنند این روند به خوبی پیش برود.