اسباب بازی تریلی ماک مناسب برای تردد های درون شهری است

این مقاله به برخی از مشکلات رایج در قالب‌گیری اسباب بازی تریلی ماک می‌پردازد. بسیاری از شرایط قالب‌گیری معمولی که با این ماده مشترک هستند را شناسایی می‌کند و همچنین بینشی در مورد رویکرد پردازش ارائه می‌کند که می‌تواند به کاهش و حتی حذف رویدادهای ضایعات کمک کند.

گازگیری یکی از رایج ترین مشکلات قالب گیری نایلونی، گازگیری است. گاز باعث ایجاد عیوب مانند شورت / پر نشدن، ظاهر ضعیف / گچی و پر شدن ضعیف در نواحی دنده / جزئیات می شود. دلایل مختلفی وجود دارد که گاز گرفتگی می تواند رخ دهد. اول اینکه هر چه دمای بشکه بیشتر باشد، گاز بیشتری تولید خواهد شد.

هنگام تلاش برای اصلاح وضعیت گازگرفتگی مواردی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. اول راه اندازی فرآیند اولیه است. همانطور که توسط تامین کننده مواد تعیین شده است.

همیشه از انتهای پایین پنجره مذاب شروع کنید. هدف یک پردازنده همیشه باید این باشد که حرارت را تا حد امکان پایین نگه دارد.

دمای بالاتر باعث کاهش گاز می شود. با این حال، همچنین باید توجه داشت که دمای بسیار پایین می‌تواند عملکرد جلوی جریان را کاهش دهد که منجر به برش و سوختگی یا پر نشدن آن می‌شود.

برای یافتن دمای مناسبی که اجازه می دهد جریان خوبی با کاهش گازدهی ایجاد کند، زمان بگذارید. علاوه بر این، بررسی کنید که گاز فرصت کافی برای خروج از طریق تهویه دارد. روش های ضعیف تهویه و هواگیری می تواند منجر به سردردهای بزرگ شود.

انتهای تخلیه پر برای اطمینان از کنترل فرآیند ضروری است. هنگامی که از پین های تهویه شده استفاده می شود، قالب باید از نظر تاریخی تجزیه و تحلیل شود تا یک رویکرد نگهداری پیشگیرانه قوی ایجاد شود.

همچنین نظارت بر دریچه های گازدار برای تعیین برنامه تمیز کردن قالب مناسب بسیار مهم است. قاعده کلی این است که نایلون در حال اجرا قالب باید یک بار در هر شیفت تمیز شود، اما برخی ممکن است نیاز به تعمیر و نگهداری مکرر داشته باشند.

توان عملیاتی بشکه متغیر دیگری است که می تواند در هنگام گازگیری در نظر گرفته شود. هر چه نایلون بیشتر در بشکه بماند، مستعد تولید گاز است.

در برخی موارد، فرآیند ممکن است به دمای پایین‌تری در نواحی عقب بشکه نیاز داشته باشد. با این حال، می تواند به یک موقعیت دشوار تبدیل شود.

اگر دمای بشکه در عقب خیلی پایین باشد، می توانید انتظار افزایش برش را در بخش اندازه گیری داشته باشید. این البته می تواند باعث پخش شدن شود.