از تی شرت مردانه ترک برای استتار سربازان در جنگ ویتنام استفاده می شد

تیشرت مردانه ترک به یکی از لوازم اصلی کمد لباس‌های معمولی مردان تبدیل شده‌اند. اما این بدان معنا نیست که شما باید بدون هیچ فکری آنها را بگیرید و بپوشید. با توجه به مواردی مانند تناسب، رنگ و استایل، می توانید تی شرت ساده را به یک لباس همه کاره و کلاسیک تبدیل کنید که احساس عالی و تیز به نظر می رسد.

تی شرت های گرافیکی که بیش از حد شلوغ هستند به خوبی از بین نمی روند. طرح ها را ساده و خوش سلیقه نگه دارید. من ممکن است تعصب داشته باشم، اما فکر می کنم سه راهی های AoM ما به خوبی این علامت را دارند!

تی شرت هایی که حاوی کمی الهام هستند می توانند به شما کمک کنند تا ذهنیت درستی برای یک فعالیت داشته باشید.

من می دانم که پوشیدن چیزی مانند تی شرت و افتخار قبل از رفتن به باشگاه به من یادآوری می کند که باید سر کار بروم.

یک سه راهی گرافیکی نیز می تواند شروع کننده خوبی برای مکالمه باشد، اما پیام نباید بر برداشت اول شما غلبه کند و حتی قبل از اینکه دهان خود را باز کنید، واکنش نامطلوبی ایجاد نکند. با تی شرت خود رهبری نکنید

(به هر حال، اگر یک سری تی های گرافیکی از دبیرستان یا کالج دارید که دیگر واقعاً قابل پوشیدن نیستند، اما به دلایل احساسی نمی توانید از شر آنها خلاص شوید، یک راه حل خوب این است که آنها را به یک لحاف تبدیل کنید.)

نکاتی برای پوشیدن تی شرت با استایل
اطلاعات بیشتر درباره این نوشتار مبدأبرای اطلاعات ترجمه بیشتر، نوشتار مبدأ لازم است
سه راهی های گرافیکی را انتخاب کنید که دارای طرح های جالب و خوش سلیقه هستند.

از لوگوهای غول پیکر و جیغ، متالیک، گگ های خنده دار، و تصاویر کنایه آمیز که همگی به عنوان کم ابرو و نسبتاً نوجوان خوانده می شوند، اجتناب کنید.