آشنایی با انواع مواد شوینده

محصولات پاک کننده زیادی در بازار وجود دارد و اکثر آن چیزی است که ما از آن به عنوان شوینده یاد می کنیم. قیمت مواد شوینده بهداشتی خارجی به عوامل بسیازر زیادی بستگی دارد.

شوینده ماده یا مخلوطی است که حاوی صابون و یا سورفکتانت (هر ماده مخلوط آلی) است که برای فرآیندهای شستشو و تمیز کردن در نظر گرفته شده است.

مواد شوینده ممکن است به اشکال مختلفی مانند پودرهای سنتی، قرص‌های دوز واحد، مایعات غلیظ، کپسول‌های مایع، خمیرها یا کیک‌ها باشند، و در انواع مختلفی برای رفع نیازهای مصرف‌کنندگان در تمیز کردن، مراقبت از پوست، مراقبت از پارچه و عطرها وجود دارند. آنها ممکن است برای اهداف خانگی، سازمانی یا صنعتی باشند.
مواد شوینده
نمونه‌هایی از محصولات شوینده روزمره عبارتند از: نرم‌کننده‌های لباس‌ها و لباس‌ها، پاک‌کننده‌های همه منظوره و مخلوط‌هایی که برای خیساندن (پیش‌شستن) شستشو یا سفید کردن در نظر گرفته شده‌اند. قیمت مواد شوینده نانو نیپ بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد.

مواد شوینده ممکن است بیوسیدال نیز باشند، به عنوان مثال. ضد عفونی کننده ها، سفید کننده ها. لطفاً برای جزئیات بیشتر به بخش محصولات شوینده بیوسیدال مراجعه کنید.

بسیاری از تولیدکنندگان همچنین محصولات خشکشویی جانبی مانند نرم کننده های پارچه، لکه بران تخصصی، پیش تصفیه کننده ها و وسایل کمکی اتو را تولید و به بازار عرضه می کنند که تحت پوشش مقررات مواد شوینده نیز قرار دارند.
  • منابع:
    1. ?What are Detergents
  • تبلیغات: 
    1. اولین سمنو پزون در چه دورانی بود
    2. کیف رودوشی جاجیمی
    3. تولید سمی نادر که در صابون به وجود می آید!
    4. با در دست داشتن این سنگ جادو کنید!