ورق گالوانیزه کرکره ای دست دوم با تخفیف 80 درصد

در هر صورت ، همان توانایی برش ، حوصله و مشت زدن به هر نوع دیگر ورق گالوانیزه کرکره ای دست دوم را نشان می دهد. تفاوت اصلی وجود یک لایه فلزی جدید است که به عنوان محافظ بدنه فولاد عمل می کند.

ویژگی های تعیین کننده این کلاس از برگه از آنچه در بخش قبلی گفته شد ، بسیاری از خصوصیات ورق فولادی گالوانیزه می تواند حاصل شود. با این حال ، به عنوان یک نمایش واضح تر و شماتیک ، می توانیم در مورد موارد زیر صحبت کنیم.

این ورق نیست که منحصراً توسط فولاد تشکیل شده است. اگرچه بیشتر خمیر آن از فولاد ساخته شده است ، اما لایه بیرونی از فلزات دیگر است. به طور معمول ، روی (z) و در برخی موارد آلیاژ روی-هیررو (ZF) است.

این انعطاف پذیری زیادی را در رابطه با برنامه های خود نشان می دهد. این امر به این دلیل است که اجازه می دهد تا برش ، سوراخ ، پروفایل و غیره آن را انجام دهد. در واقع ، ما آنها را برش می دهیم ، تاشو و سوراخ می کنیم.

به منظور تضمین کیفیت ، کارایی و دوام آن ، کاملاً توسط هنجارهای اروپایی تنظیم می شود. آیین نامه در سال 10346 دستورالعمل های مربوط به ضخامت لایه محافظ خلوص بیشتر یا کمتر از روی و فرآیند گالوانیزه را تعیین می کند.

بعضی اوقات ، بسته به ورق بتونی ، غوطه وری ممکن است در یک آلیاژ روی-هیررو انجام شده باشد. در هر صورت ، هنگامی که آن را گرم انجام می دهد ، فولاد کاملاً چسبیده است ، بنابراین فولاد و حمام از هم جدا می شوند. این امر به ویژه در مورد آلیاژ روی-هیررو است که از Deconchientos تا حد بیشتری جلوگیری می کند.

بنابراین ، یک برگه داخلی استیل داخلی را ارائه می دهد که بخش عمده ای از ورق را تشکیل می دهد ، اما همچنین یک پوشش روی است که آن را به آن گالوانیزه مشخص می دهد. بنابراین ، فولاد کاملاً از تماس با عوامل خارجی و جوی محافظت می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.