راه هایی برای شناخت بهتر کیفیت فوم سرد صندلی اداری برای مکانهای مختلف مصرفی!

یکی از مهم ترین معیارها برای انتخاب صندلی راحتی فوم استفاده شده است، در واقع این مورد دوم است که تعیین می کند صندلی شما کم و بیش راحت باشد.

علاوه بر این، دانستن ویژگی های فوم به شما این امکان را می دهد که از صندلی های بی کیفیت جلوگیری کنید.تراکم، سختی، انعطاف پذیری … هر آنچه را که باید در مورد فوم های مورد استفاده در طراحی صندلی های صندلی اداری بدانید را بیابید.

تراکم فوم صندلی اداری:
تراکم یک معیار مهم در انتخاب فوم سرد صندلی اداری است دومی در کیلوگرم بر متر مکعب بیان می شود به بیان ساده تر، وزن یک مکعب فوم 1 متر مکعبی است.

این شاخص کیفیت فوم از جمله قدرت آن را تعیین می کند بنابراین، هر چه تراکم بیشتر باشد، صندلی بیشتر خواص خود را در طول زمان حفظ می کند.

بنابراین، یک صندلی 40 کیلوگرمی به این معنی است که فوم از یک بلوک فوم 1 متر مکعبی با وزن 40 کیلوگرم به دست می آید.

فوم صندلی

سختی:
سختی به مقاومت فوم صندلی اداری اشاره دارد این نیرویی است که برای فشرده سازی فوم (100×100×50 میلی متر) با صفحه فشرده سازی (قطر 200 میلی متر) با نفوذ 40 درصد لازم است بیان شده است KPA است برای ساده تر می توان گفت:

صندلی نرم: 1 تا 3 کیلو پاسکال.

صندلی نیمه سفت: 3 تا 4.5 کیلو پاسکال.

صندلی سفت: 4.5 تا 6 کیلو پاسکال.

صندلی بسیار سفت: > 6 کیلو پاسکال.

تاب آوری:
انعطاف پذیری توانایی فوم برای انعکاس فشار روی صندلی است. بنابراین فوم با قابلیت ارتجاعی بالا به سرعت به شکل اولیه خود باز می گردد. آزمایش توسط یک توپ فولادی که از ارتفاع مشخصی روی فوم رها شده است انجام می شود.

La Boutique du Dos، متخصص در ارگونومی و طراحی ایستگاه های کاری، طیف کاملی از صندلی ها و لوازم جانبی ارگونومیک را برای بهبود وضعیت بدن شما در محل کار و کاهش کمردرد ارائه می دهد.

برای مبارزه با پوسچرهای نامناسب که عامل اصلی شروع درد و خستگی هستند، راهکارهای ارگونومیکی برای پیشگیری از MSD (اختلالات اسکلتی عضلانی) و تسکین کمردرد در هر شرایط کاری و شغلی در اختیار شما قرار می دهیم. با طیف وسیعی از صندلی‌های ارگونومیک Herman Miller آشنا شوید، کارآمدترین صندلی‌های موجود در بازار از نظر وضعیت و پشتیبان.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.