دمپایی صندل کیتو که واریس را از بن می برد

هنگامی که یک دونده تجربه کسب می کند و تکنیک او بهبود می یابد، می تواند با دمپایی صندل کیتو بدود که با محافظت کمتر، تکنولوژی کمتر و وزن کمتری نسبت به یک دونده مبتدی طراحی شده اند، بنابراین معمولاً هزینه کمتری دارند.

با این حال، در سال‌های اخیر، کفش‌های با تجربه‌ترین‌ها به دلیل داشتن بهترین فناوری‌ها و ترکیباتی که هر برندی دارد، قیمت‌های بالاتری دارد، در حالی که کفش‌هایی که به تازگی شروع به دویدن کرده‌اند، کم و بیش یکسان هستند و شما ندارید.

تا پول زیادی برای آنها خرج کنیم. این محتوا از YouTube وارد شده است. ممکن است بتوانید همان محتوا را در قالب دیگری پیدا کنید، یا ممکن است بتوانید اطلاعات بیشتری را در وب سایت آنها بیابید.

همچنین به خاطر داشته باشید که دوندگان محبوب یا مبتدی معمولاً نسبت به یک ورزشکار حرفه ای نیاز به بالشتک، ثبات و فناوری مناسب بیشتری دارند.

اما این نیز درست است که گران‌ترین کفش‌ها مقاومت بیشتری دارند و در نتیجه ماندگاری بیشتری دارند – به جز کفش‌هایی که “پرواز” در نظر گرفته می‌شوند – به طوری که در دویدن، بیش از هر ورزش دیگری، “ارزان بیرون می‌آید” اتفاق می‌افتد.

هیچ دونده باسابقه ای هنگام خرید کفش کوتاهی نمی کند و برای یک دونده تازه کار ضروری است که کفش از بالاترین کیفیت برخوردار باشد تا آسیب نبیند.

انعطاف‌پذیری بیشتر در مقابل ثبات یا بالش در مقابل پاسخ. اشتباه، در هر صورت، این است که نمی دانیم نیازهای واقعی ما بر اساس ویژگی ها و انواع آموزشی است که قرار است انجام دهیم.

خنده دار است، اما در دنیای کفش های دویدن، در ورزش های دیگر برعکس این اتفاق می افتد.